Translate

6 Temmuz 2014 Pazar

Arıcılık Kursu Son Gün

Bugün arıcılık kursunun son günü ve sınav yapıldı. 20 soru soruldu.

İşlerim nedeniyle kursun bundan önceki son 4 gününe gidemedim. Ancak işlenen konu başlıklarını biliyordum: Arı ürünleri; Arı hastalıkları ve zararlıları; Gezginci arıcılık; Arılarda sonbahar ve kış bakımı. Kursa gidemediğim dönemde bu konulara başka bir kaynaktan çalıştım. Bu kaynağa www.beeseurope.eu adresinden üye olarak ulaşabilirsiniz. Önemli ve güncel bir kaynak olduğunu düşünüyorum. Yeni başlayanların bu kaynağa bir göz atmalarını öneririm.

Kursun başarılı geçtiğini söyleyebilirim. Çok şey öğrendim. Arılıklara giderek uygulamlar da yaptık. Hocamız konusunda uzman ve başarılı bir eğitmendi. Kendisine tüm emeklerinden dolayı buradan teşekkür ediyorum. Kursu düzenleyen İstanbul Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Onur Çilenk'e de düzenlediği kurstan dolayı teşekkürler. Katılımcı arkadaşlarımıza da arıcılık hayatlarında başarılar dilerim.

Hiç yorum yok: